Házhozszállítás, átvétel, fizetési módok:
Az árucikkek mellett feltüntetett ár az árucikk bruttó vételára, amely forintban értendő és tartalmazza a 27 %-os ÁFa-t.
Ammenyiben a fizetési módnál az „utánvét” opciót választja és belföldi kézbesítésről van szó, a megrendelt termék(ek) kézbesítése a következőképpen fog megvalósulni:

1.1) Házhozszállítás, fizetés utánvétellel
A megrendelt termékek házhoz szállítását Magyarországon belül a GLS végzi.. Magyarország területén belül a nem utánvétes házhozszállítás díjtalan, amennyiben a vásárolt termék, vagy termékek összértéke meghaladja a 40 000 Forintot. 40 000 Forint alatti rendelés esetén 1690 Ft-ot számítunk fel szállítási költségként Magyarország területén belül. Az utánvétes szállítás csak Magyarország területén belül vehető igénybe, ennek díja 2690 Ft.
A kalkulált szállítási költségek tájékoztató jellegűek, az árváltozás jogát fenntartjuk, mivel a szállítási költségeket a futárcégek aktuális áraihoz igazítjuk. Az utánvéttel való fizetés a termék átvételével egy időben, az átvétel helyén történik. Az utánvétes kézbesítés csak Magyarország területén vehető igénybe, annak extra költsége a normál kézbesítéshez képest átlagban + 1000 Ft. Utánvétes fizetés esetén a termék szállítási költséggel növelt árát plusz az utánvét díját a kézbesítőnek, vagy az adott postahivatalban az ügyintézőnek fizeti.
Egyszerre több termék megrendelése esetén az Eladó a termékeket egy csomagban küldi el a Vevőnek kedvezőbb szállítási költség elérése érdekben.

Ammenyiben az „átutalás” opciót választja, a megrendelt termék(ek) kézbesítése a következőképpen fog megvalósulni:

1.2) Házhozszállítás, fizetés előre utalással
Kedvezményezett neve: Mihály Csilla
Kedvezményezett bankszámlaszáma (Raiffeisen bank Zrt.): 12010721-01242018-00100001
Közlemény rovatba: a megrendelő nevét kérjük feltüntetni!
Előzetes banki átutalás esetén a Vevő a megrendelés visszaigazolását követően az Eladó Raiffeisen Bank Zrt-nél vezetett: 12010721-01242018-00100001 számú számlájára utalja át a vételárat, valamint a szállítási költséget. Az átutalandó összeg minden esetben a visszaigazoló e-mail-ben van részletezve. A szállítási költség Magyarországon belül 40 000 Ft feletti rendelés esetén ingyenes, alatta egységesen 1690 Ft. Eladó mindaddig nem köteles a szállítást kezdeményezni, amíg a megrendelésnek megfelelő összeg meg nem érkezett számlájára. Az Eladó 3 munkanap fizetési határidőt jelöl ki, így amennyiben a megrendeléstől számított 3 munkanapon belül nem érkezik meg az Eladó számlájára a megrendelésnek megfelelő összeg, az Eladó a megrendelést semmisnek tekinti. Az Eladó minden esetben a csomagban elküldi a Vevőnek az áru ellenértékének megfizetését igazoló számlát, melyet a Vevő a szavatossági határidő lejáratáig köteles megőrizni.
Az átutalás megtörténte után, ha a www.shilla.hu webáruháznak nem felróható ok miatt a vásárlás vagy az átvétel meghiúsulna, a visszautaláskor 1000 Ft-ot számítunk fel, mint tranzakció díja.

Személyes átvétel:
személyes átvételre egyelőre nincs lehetőség

Házhozszállítás részletei:
A megrendelt termékek házhoz szállítását a GLS végzi. Csak Magyarország területén, munkanapokon 8 és 17 óra között szállítja ki a megadott szállítási címre.
Amennyiben a kézbesítő az áru átadását nem tudja teljesíteni, e-mailben értesíti a vásárlót és másnap megkísérli a csomag újra kézbesítését. A számlát a csomag tartalmazza. Kérjük a csomagot kézbesítéskor a futár előtt szíveskedjék megvizsgálni, és esetlegesen a termékeken észlelt sérülés esetén kérje jegyzőkönyv felvételét és ne vegye át a csomagot. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem tudunk elfogadni!
A Mihály Csilla (E.V.) a megrendelő által tévesen vagy pontatlanul megadott adatok okozta szállítási késedelemért, hibáért felelősség nem terheli. A házhozszállítás során át nem vett, visszaküldött csomagok esetén a visszaszállítási díj a megrendelőt terheli, újra küldését kizárólag a csomag ellenértékének előre történő átutalása esetén áll módunkban ismételten elindítani!
A készleten/raktáron lévő terméket általában 1-2 napon belül tudjuk kiszállítani, erről mindig részletes tájékoztatást adunk e-mailben. A megrendelt, de időközben készlethiány miatt nem kézbesíthető termékek egyedi ügyintézése minden esetben a vevő által megadott elérhetőségek egyikén
keresztül történik. Ebben az esetben a fizetési és szállítási határidők a vevő és az eladó közötti egyedi megbeszélés tárgyát képezik.

Csomagolás:
A termék csomagolása minden esetben ingyenes.

Elállás joga:
Az elállás jogáról a lenti menüsorban található ÁSZF menüpontban talál bővebb tájékoztatást.

Garancia:
Az Eladó azért vállal felelősséget, hogy eladáskor hibátlan terméket adott át a Vevőnek. Pap Annamária, mint tervező, gyártó és forgalmazó a jogszabály szerint kötelező a garanciát vállal a termékekre: 6 hónap, amely a vásárlás napjától lép életbe. A garanciális idő érvényessége alatt felmerülő anyag-, vagy gyártási hiba miatti reklamáció esetén kérjük, szíveskedjen a terméket a számla kísérletében előzetes megbeszélés után visszajuttatni, ahol díjtalanul megjavítják, vagy ha nem lehetséges úgy a készlettől függően kicserélik.
Ha a megrendelt termék hibás, vagy a szállítás során megsérült, vagy a rendeltetés szerinti használat során még a szavatossági idő lejárta előtt meghibásodik úgy a Vevő ezt telefonon vagy e-mailen jelezheti az Eladó felé. A Vevő a hiba felfedezése után a lehető legrövidebb időn belül köteles kifogását az Eladóval közölni és a terméket az Eladónak visszajuttatni az áru ellenértékének megfizetését igazoló bizonylattal, vagy annak másolatával együtt. A visszajuttatás szállítási költségét a Vevő viseli. Az áru visszaérkezését követően az Eladó a terméket megvizsgálja és amennyiben a reklamáció jogos, úgy az alábbiak szerint jár el. A jogosan visszaküldött termék a probléma jellegét illetően alapvetően két féle lehet:
Javítható hiba esetén a terméket az Eladó szakműhelyben megjavítja, vagy megjavítója és 30 napon belül saját költségén visszaküldi a Vevő részére. Amennyiben határidőn belül az Eladó nem juttatja vissza a Vevőnek a terméket, a Vevő követelheti a vételár visszafizetését az Eladótól.
Nem javítható hiba esetén a Vevő döntése alapján az Eladó a hibás árut kicseréli (amennyiben erre az Eladónak lehetősége van) és saját költségén a Vevőnek a terméket eljuttatja, vagy a Vevőnek a vételárat visszafizeti 15 napon belül. A visszatérítés a szállítási költségre nem vonatkozik.

Amennyiben a reklamáció nem jogos az Eladó a terméket visszajuttattja a Vevőnek. Ebben az esetben a visszaszállítás költsége a Vevőt terheli.
A szavatossági jogok elvesztésével járnak az alábbiak:
– a termék nem rendeltetésszerű használata, valamint túlzott terhelés esetén,
– a szakszerűtlen tisztítás,
– termék átalakítása, erőszakos nyitás esetén,
– a felfedezett hiba (a rejtett anyag, vagy gyártás) nem azonnali jelentése
– huzamosabb időn keresztül nedves helyen tárolják vagy elázott,
– házilagos javítás.
– a zárszerkezetek hibás – vagy gondatlan kezeléséből eredő törés vagy sérülés esetén

A garancia nem terjed ki a természetes elhasználódásra (például szőrmék használat általi természetes kopása), a vásárlás után keletkezett sérülésekre, valamint a cipzárak és fém kiegészítők meghibásodására, megrongálódására. Amennyiben légi-, közúti-, vagy fuvarozó által okozott kár éri Önt, kérjük, forduljon azonnal az érkezés helyén a fuvarozó illetve biztosító társasághoz kárának rendezése érdekében, mivel a garancia erre sem terjed ki. A velúr részek bizonyos esetében természetüknél fogva dörzsölés határása elszínezhetik a világosabb ruhadarabokat.

Cseregarancia:
Mihály Csilla, mint tervező, gyártó és forgalmazó a megvásárlástól (online megrendelés esetén a kézbesítés napjától) számított 14 munkanap cseregaranciát vállal. A termék hibátlan állapotban történő postai (esetleg személyes) visszajuttatásának költségei a vevőt terhelik. Amennyiben a termék nem kifogástalan állapotban kerül visszaküldésre, az eladó kötelezheti a vevőt a termék teljes vételárának megtérítésére. A cseregarancia nem vonatkozik az alábbi esetekre:

a termék egyértelmű használati nyomokat mutat, a bélés elszíneződött, a kézifogó eldeformálódott, a fenékszeg megkopott, a bőr gyűrött, töredezett, vagy elszíneződött, sérült, vagy azon szennyeződés található.

Használat
Annak érdekében, hogy az Ön által vásárolt magas minőségű terméket lehető leghosszabb ideig gondtalanul és örömmel tudja használni, szíveskedjen betartani az alábbi néhány jó tanácsot.
A termék bőr részeit óvjuk a közvetlen víztől (eső), és vegyi anyagoktól, ugyanis azok károsíthatják azt és rövidíthetik az élettartamát. Amennyiben a terméket, illetve annak bőr részeit mégis nedvesség érte, úgy a fűtőtesttől távol szobahőmérsékleten, szellős helyen szárítsa. A használat során a növényi cserzett, bevonat nélküli bőrök az emberi bőrrel való érintkezés során sötétedhet, ez egy természetes folyamat. A terméket lehetőleg óvd az éles, hegyes tárgyakkal való ütközéstől, súrlódástól.

Tisztítás:
A termék különösebb tisztítást nem igényel. A használatban lévő bőrt/textilt mindenek előtt a rárakodott piszoktól egy puha ronggyal szabadítsuk meg. Az esetleges szennyeződéseket az alapanyagtól függően puha kefével és/vagy nedves szivaccsal vagy törlőruhával távolítsa el! Soha ne használjon szennyeződéseket eltávolításához oldószeres vagy savas, lúgos valamint karcolást okozó anyagokat. Fehér és pasztell árnyalatú bőrök nem tisztíthatók. A bőröknek vassal, vagy más fémekkel állandóan érintkező részei (csatok, karikák, stb.) az érintkezés helyein megfeketedhetnek. Ezen feketedés oka a bőr cserző anyagának fémmel való érintkezése folytán keletkező fekete csersavas vasvegyület. Ennek eltávolítása langyos háztartásbeli ecettel való kidörzsöléssel történhet, úgy azonban, hogy az ecet az ónozott vas csatkereteket lehetőleg ne érje. Bőr alapanyagú táska tisztítását bízza szakemberre!